Пошук
  • єБазарник

Ринок меду: коли кризу можна перетворити на можливості


В залежності від роду діяльності, криза впливає на кожен бізнес по-різному.


Як повідомляє сайт kurkul.com, через карантинні заходи в Україні зріс попит на мед та продукти бджільництва 🐝


Хоч мед скоріше за все не врятує від вірусу, цей продукт справедливо вважають таким, що зміцнює імунітет та підсилює захисну дію організму.


З теплою погодою та раннім цвітінням цієї весни, є надії, що пасічники швидко поповнять запаси меду.


Щоб ефективно продати мед, єБазар рекомендує звернути увагу на декілька факторів:


  • Розповідайте свою історію на упаковці, люди хочуть знати, хто робить їм "солодко".

  • Концентруйтеся на якості продукції для задоволення попиту на здорове харчування

  • Надавайте перевагу екологічній упаковці

  • Пропонуйте варіанти упаковки від малої до великої, адже залежно від психотипу споживача, люди є запасливі або ж ті, що купують на сьогодні-завтра.

  • Акцентуйте увагу на географічному походженні меду. Тренди світового ринку меду показують, що споживачі надають перевагу продукції локальних виробників

  • Шукайте нові канали збуту, серед яких і єБазар. Це платформа, де бджолярі зможуть продати або ж обміняти мед та іншу продукцію домашнього виробництва в своєму регіоні


162 перегляд0 коментар

Останні пости

Дивитися всі